You are here

CJI a lansat o noua editie a revistei analitice bianuale "Mass media in Republica Moldova"

18 January 2011
582 reads
30.12.10/ CJI a lansat o noua ediţie a revistei analitice bianuale „Mass media în Image: IJC
Republica Moldova”.Revista cuprinde rubricile radiţionale: Etică şi profesionalism”, „Litera legii”, „Presa ca afacere”, „Presa regională”, „Experienţă” „Recenzie de carte” şi o serie de subiecte actuale de interes public din domeniul mass-media. Articolele sunt semnate atât de jurnalişti cunoscuţi, cât şi de colegii lor de breaslă mai tineri.

„Sursa a doua, la fel de importantă ca şi prima, nu-i aşa?”, „De ce este necesar un nou Cod al audiovizualului?”,„Mass-media în campania electorală din 2009 şi 2010: tendinţe,evoluţii,caracteristici”,Mass-media autohtonă, restantă la capitolul eticii jurnalistice”, „Presa şi integrarea europeană în Găgăuzia etc, sunt doar câteva din subiectele incluse în revistă.

Ediţia curentă are un tiraj de 500 de exemplare: 250 în română, 150 în rusă şi 100 în engleză. Acestea vor fi distribuite la mass-media din ţară, inclusiv din regiunea nistreană şi UTA Gagauzia, precum şi la misiunile diplomatice, partenerii CJI din Moldova şi din afară. Problemele abordate în revistă va facilita înţelegerea de către jurnalişti şi de toţi cei interesaţi a proceselor ce au loc în mass-media autohtonă şi va contribui la îmbunătăţirea nivelului de respectarea a principiilor şi standardelor profesionale. De asemenea, publicaţia este plasată on-line: pe ijc.md, azi.md, makes book.

Revista „Mass media în Republica Moldova”, face parte din proiectul „Fortificarea capacităţii mass-media de a reflecta subiectele de interes public”, finanţat de  Delegaţia Uniunii Europene în Republica Moldova, în cadrul Instrumentului European pentru Democraţie şi Drepturile Omului.