14.06.11/ Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI) organizează un training pentru managerii de presă din întreaga ţară, axat pe utilizarea şi valorificarea corectă a datelor din studiile de audienţă.
Training-ul va avea loc între 23 -25 iunie. Timp de trei zile, participanţii, asistaţi de experţii de la Institutul de Marketing şi Sondaje IMAS-INC Chişinău, vor fi familiarizaţi cu metodologia de cercetare sociologică, vor însuşi modalităţi privind interpretarea datelor sociologice care ii vor ajuta să-şi îmbunătăţească/consolideze strategia media de dezvoltare a instituţiei pe care o reprezintă.
Amintim că, in aprilie, CJI a lansat rezultatele unui studiu naţional de audienţă a presei scrise şi audiovizuale, realizat în perioada 2-30 martie 2011, de către Institutul de Marketing şi Sondaje IMAS-INC Chişinău, la comanda CJI. Studiul include date privind audienţa canalelor TV, a posturilor de radio şi a publicaţiilor din Republica Moldova, la nivelul localităţilor urbane şi rurale.
Doritorii de a se înscrie la training sunt rugaţi să ne contacteze până luni, 20 iunie. Persoana de contact: Ina Grejdeanu, coordonator de programe CJI, igrejdeanu@ijc.md
Informaţii suplimentare la tel. (022) 21 36 52.
Acest program de instruire este organizat în cadrul proiectului “Dezvoltarea capacităţilor mass media din Republica Moldova, inclusiv din UTA Găgăuzia”, implementat de către CJI în perioada ianuarie – decembrie 2011, cu susţinerea financiară a Civil Rights Defenders (fostul Comitet Helsinki pentru Drepturile Omului din Suedia).