29 November 2021
2616 reads
Mass-media, ca oricare alt domeniu, se adaptează în funcție de apariția unor noi instrumente, în special când e vorba de online. Dacă Facebook și Instagram fac deja parte din rutina zilnică, pentru multe redacții TikTok, de exemplu, rămâne încă o necunoscută. Pe lângă rețele sociale, apar și alte instrumente – cum ar fi roboții în rol de prezentatori. Putem însă convinge jurnaliștii să iasă din „zona lor de confort” și să utilizeze în interes profesional noile tehnologii? Dumitru Ciorici, consultant al Thomson Reuters Foundation, care de ceva timp lucrează cu mai multe echipe de jurnaliști din regiunile Republicii Moldova, oferă răspuns la aceasta, dar și alte întrebări în cadrul unei noi ediții a emisiunii Media Azi.
Realizarea emisiunii Media Azi a fost posibilă datorită suportului generos din partea poporului american și britanic prin intermediul Agenției Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională (USAID) și UK. Conținutul acestei ediții ține de responsabilitatea Centrului pentru Jurnalism Independent și nu reflectă în mod necesar viziunea UK, USAID sau a Guvernului Statelor Unite.