Eşti aici

Înțelegerea audienței prin asistență digitală

Durata proiectului: 
Iunie 2018-decembrie 2021
Finanțator: 
Agenția Suedeză pentru Dezvoltare şi Cooperare Internațională prin intermediul Internews Europe
Statut: 
În derulare
Scop: 

Îmbunătățirea calității conținutului media și sustenabilității financiare a instituțiilor media printr-o mai bună înțelegere a nevoilor publicului.

Activități: 
Training pentru jurnaliști
Instruirea reprezentanților a 10 instituții media, selectați în prima etapă a concursului de granturi mici în domeniul audienței și dezvoltării digitale a instituțiilor media. În cadrul trainingului, participanții îşi vor îmbunătăţi cunoştinţele în materie de planificare și creare a conţinutului editorial în funcție de grupurile-țintă, vor analiza datele privind audienţa, vor discuta oportunități inovative de marketing și promovare în domeniul media și vor examina noi modalități de dezvoltare digitală a presei.

Granturi mici pentru creșterea audienței
Din cele 10 instituții media, juriul va selecta patru care vor deveni partenere media ale proiectului. Acestea vor primi granturi pentru a dezvolta instrumente și strategii de creștere a audienței online. 

Consultații in house pentru patru instituții media
Partenerii media vor beneficia de consultanță in house cu participarea a doi experţi internaţionali şi a unui expert local în domenii precum analiza audienţei (Google Analytics, YouTube Analytics etc.), managementul redacțional, planificarea și realizarea conținutului, vânzarea publicității şi monetizarea online.