Eşti aici

Roskomnadzor a blocat mai multe surse media din Rusia

28 Februarie 2022
415 afişări
Roskomnadzor (RKN), autoritatea federală de reglementare a comunicațiilor din Rusia, a blocat site-ul postului de televiziune Настоящее Время (Timpul Prezent – trad.), scrie Novayagazeta.ru cu referire la canalul de telegram al instituției.
 
Sursa susține că Roskomnadzor a expediat, pe 27 februarie, o notificare instituției media vizate privind blocarea site-ului, fără explicații despre motivele acestei decizii.
 
În prezent, site-ul web RKN indică  accesul limitat la site-ul Настоящее Время, pe motiv că informațiile publicate pe site ar fi fost ilegale.
 
Lista site-urilor interzise de Roskomnadzor include și publicațiile New Times, Крым. Реалии (Crimeea. Realii) și versiunea în limba rusă a Interfax-Ucraina. Acestea au fost deja blocate. De asemenea, la solicitarea Procuraturii Generale în registrul respectiv au fost incluse și publicațiile ucrainene Гордон (Gordon), Корреспондент (Corespondent) și Украинская правда (Ukrainska Pravda).
 
Anterior, Roskomnadzor a solicitat ca din  materialele apărute în circa zece surse media să fie excluse momentele în care evenimentele care se întâmplă astăzi în Ucraina sunt prezentate drept război.