Вы здесь

CJI invită jurnaliștii la lansarea unui studiu privind percepția consumatorilor de mass media asupra mesajelor mediatice

18 декабря 2015
1595 просмотров
Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI) lansează marți, 22 decembrie 2015, la ora 10.00, în sala de conferinţe a Hotelului Jazz, studiul „Măsurarea percepției consumatorilor de media din Republica Moldova asupra știrilor social-politice”.
Studiul a fost realizat de experții Tamara Cărăuș (R. Moldova) și Ivan Godarsky  (Slovacia) în baza unui sondaj național realizat de Institutul de Marketing și Sondaje IMAS-INC Chișinău la comanda CJI.
În cadrul evenimentului, experții vor prezenta rezultatele privind preferinţele cetățenilor R. Moldova ce țin de consumul de ştiri pe teme socio-politice, frecvenţa utilizării surselor de informare, precum și gradul de percepție a consumatorilor de media privind propaganda și manipularea prin intermediul mass media, inclusiv străine. De asemenea, autorii studiului vor veni cu recomandări pentru consolidarea unui spațiu mediatic pluralist și diversificat. 
Studiul este destinat jurnaliștilor, experților în domeniu, autorităților de reglementare, precum și consumatorilor de media.
Vă rugăm să confirmați participarea dvs.  la adresa electronică: czavatin@ijc.md sau la numărul de telefon: 022 213 652. Persoana de contact: Cristina Zavatin, coordonatoare de proiecte, Departamentul Media Azi și Cercetare, CJI.
__________
Studiul a fost realizat cu suportul financiar al Ambasadei Statelor Unite ale Americii în Republica Moldova.