Misiunea CJI este de a facilita dezvoltarea unei societăți informaționale prin consolidarea unei prese libere și viabile, inclusiv new media, prin intermediul proiectelor ce oferă educație în domeniul jurnalismului și relații cu publicul, campanii de media advocacy, cercetare, media literacy și produse jurnalistice nonprofit.
Produs solicitat: spații pentru evenimentele CJI.
Domeniu: spațiu pentru instruiri, dezbateri, cluburi de presă.
Perioada: ianuarie – decembrie 2017. Compania selectată va asigura locația evenimentelor în funcție de activitățile și proiectele desfășurate de CJI.
Scopul general al anunțului este identificarea și selectarea celei mai bune oferte de prestare a serviciilor de organizare a unei instruiri.
Oferta va conține
1. costurile pentru următoarele categorii :
1.1 Sala
- Arenda unei săli de conferinţă cu capacitatea de 20 de persoane pentru 1 zi.
- Apă în sală pentru participanţi – cost/pers (sticluțe mici de 0,5 l)
2 pauze de cafea * 20 porții pentru pauza de cafea.
20 porții de prânz
20 porții de cină
Echipament:
Arendă calculator
Arendă proiector
Arendă echipament de sonorizare
1.2. Sala
Arenda unei săli de conferinţă cu capacitatea de 30 - 50 de persoane pentru 1 zi.
Apă în sală pentru participanţi – cost/pers (sticluțe mici de 0,5 l)
Alimentația participanților:
1 pauză de cafea * 40 porții
40 porții de prânz
Echipament:
Arendă calculator
Arendă proiector
Arendă echipament de sonorizare
Internet cu viteză bună
*Accesibilitate în sală
2. Informații despre companie:
- Descriere generală
- Referințe ale clienților
- Persoana de contact
- Adresa paginii web.
- Date de contact
Criterii de evaluate a ofertelor
Dosarele depuse vor fi evaluate de către comisia de selectare după următoarele criterii:
Experiența candidaților;
Oferta financiară.
Doar compania selectată va fi contactată.
Ofertele pot fi depuse la adresa info@ijc.md până la data de 7 februarie, 2017.
Pentru detalii: 0 22 21 36 52, Liliana Croitor, asistentă de programe.