Produs solicitat: spații pentru evenimentele CJI.
Domeniu: spațiu pentru instruiri, dezbateri, cluburi de presă.
Perioada: februarie – decembrie 2020. Compania selectată va asigura locația evenimentelor în funcție de activitățile și proiectele desfășurate de CJI.
Scopul general al anunțului este identificarea și selectarea celei mai bune oferte de prestare a serviciilor de organizare unui eveniment.
1. Oferta va conține următoarele:
Sala de conferințe
- capacitate de 20 de persoane, cu indicarea prețului pe oră și ziua întreagă
- capacitate de 30-40 de persoane, cu indicarea prețului pe oră și ziua întreagă
Echipament tehnic
- Calculator
- Proiector
- Boxe
- Microfon
Opțional:
Specificați posibilitatea de a comanda produse alimentare de tip fourchette/business lunch și prezentați oferta pentru acestea.
Notă:
Spațiul trebuie să fie dotat cu:
Internet cu viteză bună
*Accesibilitate în sală
2. Informații despre companie:
- Descriere generală
- Referințe ale clienților
- Persoana de contact
- Adresa paginii web
- Date de contact
Dosarele depuse vor fi evaluate de către comisia de selectare după următoarele criterii:
- Experiența candidaților;
- Oferta financiară;
- Amplasarea geografică.
Doar compania selectată va fi contactată.
Ofertele pot fi depuse la adresa info@ijc.md până la data de 31 ianuarie 2020.
Persoana de contact: Veronica Coroi - Asistentă de programe, Departamentul Instruire și Comunicare. Tel: (373 22) 213652, 227539.
În procesul de selecție, CJI nu discriminează direct sau indirect candidatul/candidata pe criterii de sex, vârstă, apartenență națională, rasă, etnie, religie, viziuni politice, orientare sexuală, origine/statut social, etc. Se va ține cont doar de competențele profesionale ale candidaților. CJI oferă șanse egale tuturor, dosarele fiind analizate obiectiv și cu asigurarea deplinei confidențialități.