You are here

National Geographic lansează documentarul „activist" Activate: The Global Citizen Movement

04 September 2019
2400 reads
În data de 7 septembrie la ora 16.00 (ora României), va avea loc premiera Activate: The Global Citizen Movement, serie documentară în șase părți de la National Geographic și Procter & Gamble, co-produsă de Global Citizen și RadicalMedia, scrie hotnews.ro. Difuzată la nivel mondial pe National Geographic în 172 de țări și 43 de limbi, aceasta își propune să stimuleze schimbarea pentru cele mai presante probleme globale care afectează umanitatea. În serial telespectatorii vor recunoaște artiști precum Hugh Jackman, Priyanka Chopra Jonas, Becky G, Usher, Common, Rachel Brosnahan, Gayle King, Bonang Matheba, Pharrell Williams, Darren Criss și Uzo Aduba.

Activate, rezultatul unui parteneriat multiplatformă de storytelling, constă într-o serie de documentare în șase părți, susținută de conținut personalizat distribuit pe inegalabilele canale pe care National Geographic le dezvoltă în social media, în mediul digital și în format tipărit. Prin poveștile surprinse, aceasta îi va informa locuitorii planetei cu privire la sărăcia extremă, inegalitate și sustenabilitate, pentru a-i mobiliza să contribuie la schimbări semnificative și durabile pe platforma Global Citizens.

Fiecare episod abordează o problemă diferită legată de cauzele fundamentale ale sărăciei extreme, pornind pe urmele unei campanii umanitare globale și ale organizatorilor, promotorilor, activiștilor și persoanelor ale căror vieți sunt schimbate de aceasta. Subiectele episoadelor includ eradicarea sărăciei extreme, renunțarea la cauțiunile în numerar, eliminarea barierelor din educația fetelor, finanțarea educației pentru copiii strămutați, încetarea poluării cu materiale plastice și contribuția la rezolvarea crizei de apă.

Activate îi va purta pe telespectatori de la evenimentul Global Citizen Festival până la promotorii schimbării în întreaga lume și le va arăta eforturile făcute în timp real pentru abordarea problemelor legate de sărăcia extremă. Prin ochii activiștilor și prin obiectivul emblematic al National Geographic, spectatorii vor auzi povești, vor întâlni oameni și vor fi martorii direcți ai eforturilor făcute pentru combaterea sărăciei extreme și pentru a inspira o mișcare globală. Serialul a fost filmat la nivel internațional în Mexic, Nigeria, Peru, Filipine și Africa de Sud și, la nivelul Statelor Unite, în California, New York, Tennessee și Washington, D.C.

Parteneriatul Activate este rezultatul unui angajament comun pe care National Geographic, P&G și Global Citizen l-au făcut pentru a-și amplifica influența colectivă, audiența și amploarea, pentru a sensibiliza și a inspira comunitatea globală să ia măsuri.

De peste 10 ani, Global Citizen lucrează pentru a învinge sărăcia extremă prin advocacy și implicarea cetățenilor, motivând companiile, organizațiile și guvernele să își asume angajamente financiare și schimbări de politici pentru a atinge Obiectivele de Dezvoltare Durabilă ale ONU și pentru a eradica sărăcia extremă până în 2030. În același timp, P&G are o istorie bogată în folosirea mărcilor sale și a oamenilor săi, ca o forță a binelui, pentru a face lumea un loc mai bun, ajutând la rezolvarea problemelor critice legate de educația fetelor, apa potabilă, gestionarea dezastrelor, sustenabilitate și inegalitate. De peste 130 de ani, National Geographic și-a folosit imaginile puternice și relatările de impact pentru a ajuta audiențele de pe tot globul să înțeleagă lumea din jurul lor, astfel încât, la rândul lor, să le pese mai mult de aceasta.

Parteneriatul multiplatformă de storytelling Activate se va extinde dincolo de seria documentară, printr-o secțiune personalizată de 10 pagini dedicată Activate în numărul din septembrie al revistei National Geographic, precum și prin povești personalizate aliniate cu fiecare episod, articole digitale personalizate și intervenții în social media ce vor evidenția diverse aspecte din cadrul Activate. Parteneriatul va include și hub-uri digitale pe NatGeo.com și GlobalCitizen.org, pentru telespectatorii care vor dori să aprofundeze cele șase probleme critice evidențiate în serial. Aceștia se vor putea implica în campaniile Global Citizen, vor câștiga recompense și vor afla mai multe despre eforturile de impact ale brandurilor P&G, în frunte cu Tide, Always, Head and Shoulders, Charmin și multe altele. Seria va experimenta cu noi modele de conținut și distribuție și noi modalități de mobilizare a telespectatorilor din întreaga lume.