You are here

INVITAȚIE: Cum producem istorii digitale originale? Experiența Current Time, relatată de jurnalistul Glenn Kates

30 July 2019
1925 reads
Vrei să știi cum s-a dezvoltat Current Time (Настоящее время), un proiect media creat de Biroul Radio Europa Liberă de la Praga și Vocea Americii, care înregistrează zeci de milioane de vizualizări pe lună? De asemenea, ești interesat de noile tendințe în domeniul media și cum trebuie schimbat conținutul editorial în funcție de acestea? De ce este important să avem o strategie de marketing și cum să producem cele mai originale istorii digitale?
 
Centrul pentru Jurnalism Independent invită jurnaliștii să găsească răspuns la aceste întrebări în cadrul unei întâlniri informale cu jurnalistul independent și consultantul media din SUA, Glenn Kates. Acesta a lucrat la Vocea Americii și New York Times, iar timp de patru ani a fost  editor-șef la Current Time.

Inițial, Current Time era un program TV de 30 de minute, fără prezență virtuală online. Pentru a intra pe o piață media saturată, noua echipă digitală a programului conștientiza că trebuie să facă lucrurile diferit decât le făceau concurenții. A pus accent pe istorii umane, care arătau viața reală, nu cea prezentată de mass-media de stat. Curent Time a devenit prima instituție de presă de limbă rusă care a urmat o strategie de conținut, reușind astfel să înregistreze o audiență estimată în prezent la peste 2 mil. de persoane pe social media și aproximativ 40 mil. de vizualizări video pe lună.
 
Glenn Kates, care a condus echipa Current Time timp de patru ani, este dispus să-și împărtășească experiența cu jurnaliștii din Republica Moldova.
 
Evenimentul va avea loc pe 6 august, între 18:00-20:00, în incinta Media Hub Moldova, Chișinău, str. Veronica Micle 1/1, et. 2.

Limba de comunicare: rusa.
 
Jurnaliștii interesați sunt rugați să se înregistreze din timp, completând acest formular. CJI va selecta participanții în funcție de numărul de locuri disponibile.
 
Acest eveniment este parte a proiectului „Presa în sprijinul democrației, incluziunii și responsabilității în Moldova” (MEDIA-M), finanțat de USAID și UK Aid și implementat de Internews în Moldova, care are ca scop promovarea dezvoltării mass-media independente și profesioniste, și crearea unui sector media mai rezistent la presiunile politice și economice.