Eşti aici

Jurnalistii din Transnistria studiaza marketingul de presa

23 Martie 2010
591 de afişări
 23.03.10/ Centrul pentru Jurnalism Independent(CJI) a desfăşurat un program de instruire pentru  angajaţii unor publicații periodice din Transnistria în perioada 17 şi 18 martie, la care au participat reprezentanţi ai ziarelor „Celovek i ego prava”, „Profsoiuznîe Vesti” din Tiraspol, „Novaia Gazeta” şi postul de radio „Novaia Volna” din Bender.

Programul de instruire a fost ţinut de către Veaceslav Perunov, directorul săptămânalului „SP” din Bălţi. Participanţii au studiat, timp de două zile, ce este marketingul de presă, care sunt metodele eficiente de promovare a unei instituții de presă şi cum acestea pot fi implementate cu succes.

Conform participanţilor, această activitate a fost foarte utilă pentru ei. „După aceste două zile, am înțeles că am foarte, foarte mult de lucru. Însă acum ştiu exact ce trebuie să fac şi cum să fac pentru ca ziarul meu să fie citit de cît mai multă lume”, a spus Ludmila Covali, directorul ziarului „Profsoiuznîe Vesti”.

În opinia participanţilor, acest program a fost binevenit reieşind şi din faptul că unele din aceste ziare nu au posibilitatea să-şi angajeze un specialist în promovare. „Dacă nu ai un om angajat pentru asta, e dificil. De fapt, eu făceam promovare, doar că acum îmi voi perfecţiona metodele de lucru. Sper să obţin şi rezultate bune.” a spus Nicolaie Buceaţchi, redactor-şef al ziarului „Celovek i ego prava”.

Veaceslav Perunov va menţine dialogul cu participanţii pentru a le monitoriza succesele la capitolul promovare.

Acest program de instruire s-a desfăşurat în cadrul proiectului „Programul Mass – Media în Moldova”, implementat de IREX Moldova în parteneriat cu CJI şi finanţat de USAID.