Eşti aici

Monitorizarea mass-media în campania electorală

2011

Centrul pentru Jurnalism Independent monitorizează şi informează, în cadrul Coaliţiei Civice pentru Alegeri Libere şi Corecte, publicul referitor la comportamentul mass-media audiovizuale în campania electorală, pentru alegerile locale din 5 iunie 2011, inclusiv a accesului concurenţilor electorali la mass-media şi asigurarea pluralismului de opinie. 

Perioada de monitorizare: 18 aprilie – 19 iunie 2010. Raportul este realizat în cadrul proiectului „Monitorizarea mass-media în campania electorală”, cu susţinerea financiară a Fundaţiei Est-Europene, din resursele acordate de Agenţia Suedeză pentru Dezvoltare şi Cooperare Internaţională (Sida/Asdi) şi Ministerul Afacerilor Externe al Danemarcei (DANIDA). Opiniile exprimate aparţin autorilor şi nu reflectă neapărat punctul de vedere al finanţatorilor.

  •  Monitorizarea mass-media în Campania electorală pentru alegerile locale din 5 iunie 2011. 
          Raport Nr. 1 / 18 aprilie - 1 mai 2011 /Roman - Rus
  • Monitorizarea mass-media în Campania electorală pentru alegerile locale din 5 iunie 2011. 
          Raport Nr. 2 / 2 - 15 mai 2011 / Roman -Rus
  • Monitorizarea mass-media în Campania electorală pentru alegerile locale din 5 iunie 2011. 
          Raport Nr. 3 / 16 - 29 mai 2011 / RomanRus
  • Monitorizarea mass-media în Campania electorală pentru alegerile locale din 5 iunie 2011. 
          Raport Nr. 4 / 30 mai - 12 iunie 2011 /Roman - Rus
  • Monitorizarea mass-media în Campania electorală pentru alegerile locale din 5 iunie 2011. 
          Raport Final / 18 aprilie - 19 iunie 2011 /Roman - Rus

 

2010

Centrul pentru Jurnalism Independent şi Asociaţia Presei Independente monitorizează, în cadrul Coaliţiei Civice pentru Alegeri Libere şi Corecte, modul în care este reflectată campania electorală pentru alegerile parlamentare 2010 de către principalele posturi de radio/televiziune şi ziare din Republica Moldova.

Proiectul e realizat în parteneriat cu Institutul de Marketing şi Sondaje IMAS-INC Chişinău. Perioada de monitorizare: 28 septembrie – 28 noiembrie 2010. Proiectul este finanţat de către Ambasada Regatului Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord la Chişinău, a Consiliului Europei şi a Fundaţiei Est-Europene, din resursele acordate de Agenţia Suedeză pentru Dezvoltare şi Cooperare Internaţională (Sida/Asdi), Ministerul Afacerilor Externe al Danemarcei, Fondul Naţional pentru Democraţie (NED), Agenţia Statelor Unite pentru Dezvoltare Internaţională (USAID,) prin intermediul Fundaţiei Eurasia.

  • Monitorizarea mass-media în campania electorală pentru alegerile parlamentare anticipate din 28 noiembrie 2010 Raport  final / 28 septembrie – 28 noiembrie 2010 /Roman - Rus
  • Monitorizarea mass-media în campania electorală pentru alegerile parlamentare anticipate din 28 noiembrie 2010 Raport  nr .6 / 15 – 21 noiembrie 2010 / Roman - Rus
  • Monitorizarea mass-media în campania electorală pentru alegerile parlamentare anticipate din 28 noiembrie 2010 Raport  nr .5 / 08 – 14 noiembrie 2010 / Roman - Rus
  • Monitorizarea mass-media în campania electorală pentru alegerile parlamentare anticipate din 28 noiembrie 2010 Raport  nr .4 / 01 – 07 noiembrie 2010 / Roman - Rus 
  • Monitorizarea mass-media în campania electorală pentru alegerile parlamentare anticipate din 28 noiembrie 2010 Raport  nr .3 / 25 – 31 octombrie 2010 / Roman - Rus
  • Monitorizarea mass-media în campania electorală pentru alegerile parlamentare anticipate din 28 noiembrie 2010 Raport  nr .2 / 11 – 24 octombrie 2010 / Roman - Rus
  • Monitorizarea mass media în campania electorală pentru alegerile parlamentare anticipate din 28 noiembrie 2010. Raport Nr.1 / 28 septembrie – 10 octombrie 2010 /Roman - Rus

 

2009

Centrul pentru Jurnalism Independent şi Asociaţia Presei Independente monitorizează, în cadrul Coaliţiei Civice pentru Alegeri Libere şi Corecte - Coaliţia 2009, modul în care este reflectată campania electorală pentru alegerile parlementare 2009 de către principalele posturi de radio/televiziune şi ziare din Republica Moldova.
Proiectul e realizat în parteneriat cu Institutul de Marketing şi Sondaje IMAS-INC Chişinău. Perioada de monitorizare: 5 februarie-5 aprilie 2009. Proiectul este finanţat de către Fundaţia Eurasia, cu resursele Agenţiei Suedeze pentru Cooperare şi Dezvoltare Internaţională (Sida/Asdi) şi Agenţiei Statelor Unite pentru Dezvoltare Internaţională (USAID).

  • Monitorizarea mass media în campania electorală pentru alegerile parlementare anticipate din 29 iulie 2009. Raport Nr.5 / 20 – 28 iulie 2009 / Roman - Rus
  • Monitorizarea mass media în campania electorală pentru alegerile parlementare anticipate din 29 iulie 2009. Raport Nr.4 / 13 – 19 iulie 2009 / Roman - Rus
  • Monitorizarea mass media în campania electorală pentru alegerile parlementare anticipate din 29 iulie 2009. Raport Nr.3 / 6 – 12 iulie 2009 / Roman - Rus
  • Monitorizarea mass media în campania electorală pentru alegerile parlementare anticipate din 29 iulie 2009. Raport Nr.2 / 29 iunie – 5 iulie 2009 / Roman - Rus
  • Monitorizarea mass media în campania electorală pentru alegerile parlementare anticipate din 29 iulie 2009. Raport Nr.1 / 22 – 28 iunie 2009 / Roman - Rus
  • Monitorizarea mass media în campania electorală pentru alegerile parlementare 2009. 
    Raport general / 5 februarie  – 3 aprilie 2009 / Roman - Rus
  • Monitorizarea mass-media în perioada post-electorală: Reflectarea protestelor din 6 şi 7 aprilie de către posturile tv din RM. 
    Raport / 6  – 10 aprilie 2009 / Roman - Rus
  • Monitorizarea mass media în campania electorală pentru alegerile parlementare 2009. 
    Raport Nr. 6 / 26  – 31 martie 2009 / RomanRus
  • Monitorizarea mass media în campania electorală pentru alegerile parlementare 2009. 
    Raport Nr. 5 / 19  – 25 martie 2009 / RomanRus
  • Monitorizarea mass media în campania electorală pentru alegerile parlementare 2009. 
    Raport Nr. 4 / 12  – 18 martie 2009 / RomanRus
  • Monitorizarea mass media în campania electorală pentru alegerile parlementare 2009. 
    Raport Nr. 3 / 5  – 11 martie 2009 / Roman -Rus
  • Monitorizarea mass media în campania electorală pentru alegerile parlementare 2009. 
    Raport Nr. 2 / 19 februarie – 4 martie 2009 /Roman - Rus
  • Monitorizarea mass media în campania electorală pentru alegerile parlementare 2009. 
    Raport Nr. 1 / 5 - 18 februarie 2009 / RomanRus

 

 2007

Asociatia Presei Independente si Centrul pentru Jurnalism Independent au monitorizat, in cadrul Coalitiei Civice pentru Alegeri Libere si Corecte – Coalitia 2007, modul in care este reflectata campania electorala pentru alegerile locale generale de catre principalele posturi de radio/televiziune si ziare din Republica Moldova. 
Proiectul a fost realizat in parteneriat cu Institutul de Marketing si Sondaje IMAS-INC Chisinau. Perioada de monitorizare: 10 aprilie 2007 - 17 iunie 2007. Proiectul a fost finantat de catre Fundatia Eurasia, cu resursele Agentiei Suedeze pentru Cooperare si Dezvoltare Internationala (Sida/Asdi) si Agentiei Statelor Unite pentru Dezvoltare Internationala (USAID), Fondul National pentru Democratie, SUA si Misiunea OSCE in Republica Moldova. 

  • Monitorizarea mass-media in campania electorala pentru alegerile locale generale. 
    Raport Nr. 6 / Raport general / Rus 
  • Monitorizarea mass-media in campania electorala pentru alegerile locale generale. 
    Raport Nr. 5 / 4 – 11 iunie 2007 / Rus 
  • Monitorizarea mass-media in campania electorala pentru alegerile locale generale. 
    Raport Nr. 4 / 17 – 27 mai 2007 / Rus 
  • Monitorizarea mass-media in campania electorala pentru alegerile locale generale. 
    Raport Nr. 3 / 7 –  16 mai 2007 / Rus 
  • Monitorizarea mass-media in campania electorala pentru alegerile locale generale. 
    Raport Nr. 2 / 25 aprilie – 6 mai 2007 / Rus 
  • Monitorizarea mass-media in campania electorala pentru alegerile locale generale. 
    Raport Nr. 1 / 10 – 24 aprilie 2007 / Rus 

2005 

Monitorizarea mass-media in perioada electorala si postelectorala a avut ca obiectiv informarea opiniei publice referitor la comportamentul presei in alegerile parlamentare din 6 martie 2005 si sesizarea comunitatii internationale asupra cazurilor de abuz impotriva libertatii presei.

Proiectul a fost realizat, in cadrul “Coalitiei 2005”, de catre Centrul pentru Jurnalism Independent (coordonarea generala a proiectului, analiza datelor si elaborarea raportului) si Centrul de Analiza si Investigatii Sociologice, Politologice si Psihologice CIVIS (colectarea si procesarea datelor, elaborarea graficelor)cu participarea Organizatiei Internationale Campania Globala pentru Libertatea de Exprimare (OICGLE) “Articolul 19”, care a asigurat metodologia si softul pentru formarea si procesarea bazei de date.

Proiectul a fost realizat cu suportul financiar al Ambasadei SUA, al Ambasadei Britanice, al Fundatiei Eurasia, din mijloacele acordate de Agentia SUA pentru Dezvoltare Internationala (USAID) si Agentia Suedeza pentru Dezvoltare si Cooperare Internationala (SIDA/ASDI). 

  • Monitorizarea mass-media in perioada electorala si postelectorala Roman | Rus / Raport general 6 ianuarie 2005 – 6 mai 2005
  • Monitorizarea mass-media in campania electorala Roman | Rus / 05 aprilie - 06 mai 2005
  • Monitorizarea mass-media in campania electorala Roman | Rus / 05 martie - 05 aprilie 2005
  • Monitorizarea mass-media in campania electorala Roman / 16 ianuarie - 04 martie 2005
  • Monitorizarea mass-media in campania electorala Roman / 16 ianuarie - 04 martie 2005
  • Monitorizarea mass-media in campania electorala Roman / 16 ianuarie - 13 februarie 2005
  • Monitorizarea mass-media in campania electorala Roman / 16-29 ianuarie 2005