Eşti aici

CJI anunță tender privind selectarea unei companii sociologice/expert independent pentru evaluarea unui proiect

04 Noiembrie 2015
1193 de afişări
Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI) invită companiile sociologice şi experţii independenţi să trimită o cerere de ofertă pentru un studiu în cadrul în cadrul proiectului “Campanie media împotriva informațiilor false și tendențioase”.
 
Proiectul este implementat de CJI, în parteneriat cu Asociatia Telejurnaliștilor Independenți din R.Moldova, Asociația Presei Independente în perioada noiembrie 2015 – octombrie 2016.
Sarcini: Va realiza două studii: studiul de pre-proiect va stabili indicatorii de referință pentru proiect, adică indicatorii care arată nivelul de înțelegere a reprezentanților grupurilor țintă (consumatorii media) a problemei de propagandă și dezinformare, în timp ce studiul de post-proiect va măsura schimbările cunoștințelor, percepțiilor și atitudinilor reprezentanților grupului țintă cu privire la problemele abordate pe durata proiectului.

Metodologia: Va implica efectuarea a aproximativ a 9 focus grupuri cu reprezentanți ai grupurilor țintă. Participanții la focus grupuri vor fi selectați în funcție de vârstă, criterii de rezidență, de limbă, de educație, etc. Printre întrebările discutate în cadrul focus grupurilor vor fi cele legate de propagandă și dezinformare în mass-media. Metodologia și întrebările vor fi coordonate și aprobate de către CJI.
Calificări necesare: Compania trebuie să aibă minimum doi ani de experienţă în domeniul cercetărilor sociologice şi a evaluării proiectelor şi programelor; abilităţi de cercetare calitativă; capacitatea de a întocmi rapoarte analitice, precum şi să cunoască limbile română, rusă şi engleză.
Durata contractului: 15 noiembrie 2015 – 15 decembrie 2015.
Dosarul de participare trebuie să includă: o descriere a metodologiei de cercetare, calendarul activităţilor planificate, bugetul cercetării, o prezentare a organizaţiei cu detalii despre experienţa în domeniu.
Dosarele de participare pot fi expediate la: email: czavatin@ijc.md,  (022) 227 539; adresa: CJI, str. Şciusev 53, Chişinău, MD 2012. Persoană de contact: Cristina Zavatin
Termenul-limită de prezentare a dosarelor de participare: 11 noiembrie 2015. 
Despre proiect: Activitățile proiectului au început în noiembrie 2015 și se vor încheia în octombrie 2016. În cadrul proiectului, va fi evaluat impactul informațiilor manipulatorii și a propagandei. Activitățile proiectului vor contribui la consolidarea standardelor jurnalistice pentru reflectarea subiectelor de interes public și creșterea responsabilității instituțiilor mass-media față de public.