Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI) invită companiile sociologice să trimită o cerere de ofertă pentru realizarea unui studiu de necesități ale mass-media.
Scop: studiul are scopul de a oferi o analiză amănunţită a peisajului mass-media din Republica Moldova şi a dificultăţilor majore cu care se confruntă sistemul mass-media; de a furniza date de referinţă despre profilul mijloacelor de informare care activează în ţară, structura etnică, structura redacţiilor şi formele de proprietate; de a identifica necesităţile curente ale instituţiilor mass-media în ceea ce priveşte asistenţa tehnică, instruirea angajaților şi elaborarea unor mecanisme eficiente de reglementare şi de autoreglementare.
Calificări necesare: compania interesată trebuie să aibă minimum doi ani de experienţă în domeniul cercetărilor sociologice; abilităţi de cercetare calitativă și cantitativă; capacitatea de a întocmi rapoarte analitice.
Durata contractului: 10 septembrie 2016 – 15 noiembrie 2016.
Dosarul de participare trebuie să includă:
- descrierea metodologiei de cercetare;
- calendarul activităţilor planificate;
- bugetul necesar pentru realizarea studiului;
- CV-ul cu detalii despre experienţa în domeniu.
Dosarele de participare pot fi expediate la adresa : igrejdeanu@ijc.md
Informații suplimentare pot fi solicitate la nr. 0 22 21 36 52.
Persoană de contact: Ina Grejdeanu, ofițer pentru dezvoltare strategică.
Termenul-limită de prezentare a ofertelor: 8 septembrie, 2016.
Doar companiile preselectate vor fi contactate.