Eşti aici

Cerere de ofertă privind selectarea unei companii sociologice pentru realizarea unui studiu de necesități ale mass-media

19 August 2016
2891 de afişări

Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI) invită companiile sociologice  să trimită o cerere de ofertă pentru realizarea unui studiu de necesități ale mass-media.
 
Scop: studiul are scopul de a oferi o analiză amănunţită a peisajului mass-media din Republica Moldova şi a dificultăţilor majore cu care se confruntă sistemul mass-media; de a furniza date de referinţă despre profilul mijloacelor de informare care activează în ţară, structura etnică, structura redacţiilor şi formele de proprietate;  de a identifica necesităţile curente ale instituţiilor mass-media în ceea ce priveşte asistenţa tehnică, instruirea  angajaților şi elaborarea unor mecanisme eficiente de reglementare şi de autoreglementare.

Calificări necesare: compania interesată  trebuie să aibă minimum doi ani de experienţă în domeniul cercetărilor sociologice; abilităţi de cercetare calitativă și cantitativă; capacitatea de a întocmi rapoarte analitice.

Durata contractului: 10 septembrie 2016 –  15 noiembrie 2016.

Dosarul de participare trebuie să includă:

  • descrierea metodologiei de cercetare;
  • calendarul activităţilor planificate;
  • bugetul necesar  pentru realizarea studiului;
  • CV-ul cu detalii despre experienţa în domeniu.

Dosarele de participare pot fi expediate la adresa :  igrejdeanu@ijc.md

Informații  suplimentare pot fi solicitate la nr. 0 22 21 36 52.
Persoană de contact: Ina Grejdeanu, ofițer pentru dezvoltare strategică.
Termenul-limită de prezentare a ofertelor: 8 septembrie, 2016.

Doar companiile preselectate vor fi contactate.