Eşti aici

Rețelele sociale: oportunități și riscuri pentru mass-media

26 Martie 2018
1852 de afişări
Cum să promovăm mai eficient produsele mediatice pe rețelele sociale? Care dintre formatele de pe aceste rețele sunt mai potrivite, în condițiile Republicii Moldova, pentru ca instituțiile de presă să-și mărească audiența?

Despre riscurile și oportunitățile mass-media în interacțiunea cu rețelele sociale discută în ediția 69 a emisiunii Media Azi jurnalistul Vladimir Thorik și invitatul său, Alexandr Kanțler, specialist în domeniul Social media marketing (SMM) și prestator de servicii în mediul online.

De asemenea, aflați din emisiune despre noile modalități de monetizare a mass-media pe Facebook și de orientare a publicității către publicul țintă, precum și despre faptul cum să vă extindeți auditoriul fără un buget de promovare.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Emisiunea „Media  Azi” este realizată de Centrul pentru Jurnalism Independent. Prin intermediul ei, ne propunem să scoatem în prim-plan problemele cu care se confruntă în prezent jurnaliștii din media autohtone și să identificăm soluții pentru ele. Emisiunea poate fi vizionată pe portalurile www.moldova-azi.md, Media-azi.md și Mediacritica și pe canalul Youtube al CJI.

Emisiunea este realizată cu sprijinul financiar al Agenției Suedeze pentru Dezvoltare și Cooperare Internațională, prin intermediul Ambasadei Suediei la Chișinău.