Sondajul va include date despre formele de manipulare folosite de instituțiile de media din Republica Moldova, precum și climatul general al spațiului mediatic privind știrile tendențioase și propaganda, date segregate pe gen – bărbați/femei.
Calificări necesare: compania interesată trebuie să aibă minimum trei ani de experiență în domeniul cercetărilor sociologice, în special în desfășurarea studiilor de audiență; abilități de cercetare calitativă și cantitativă; capacitatea de a întocmi rapoarte analitice.
Responsabilități
Compania selectată va urma să:
- realizeze un raport general care va include date despre percepția consumatorilor de media (TV, portaluri web) privind manipularea și propaganda din spațiul mediatic autohton, la nivel urban și rural;
- să prezinte toate anexele cu datele colectate și prelucrate;
- să ofere produsul final într-un format accesibil, care va permite ulterior realizarea de modificări sau redactări, dacă va fi necesar.
Dosarul de participare trebuie să includă:
- o prezentare a organizației (CV-ul organizației), specificând experiența în prestarea serviciilor solicitate de CJI;
- descrierea metodologiei de cercetare;
- calendarul activităților planificate;
- oferta financiară.
- experiența în domeniul cercetărilor sociologice;
- oferta financiară.
Informații suplimentare pot fi solicitate la tel. (+373) 22 213 652, 22 227 539
Persoană de contact: Cristina Zavatin, coordonatoare de programe
Termenul-limită de prezentare a ofertelor: 1 iunie 2018.
Doar companiile preselectate vor fi contactate.
Sondajul este realizat cu sprijinul financiar al Agenției Suedeze pentru Dezvoltare și Cooperare Internațională, prin intermediul Ambasadei Suediei la Chișinău.
Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI) este prima organizație de media care acordă asistență jurnaliștilor şi instituțiilor media din Republica Moldova, având scopul de a contribui la consolidarea unei prese libere și viabile, prin intermediul proiectelor ce oferă instruire în domeniul jurnalismului și relațiilor cu publicul, campanii media, advocacy, cercetare și educație media.