Rețelele sociale au devenit indispensabile pentru activitatea instituțiilor de presă. Pentru a atrage publicul însă este nevoie să respectăm anumite reguli. Ce promovăm și cum promovăm conținutul media pe rețelele sociale? - rămân a fi întrebări actuale pentru jurnaliști. În cadrul discuției, Horea Salajan va explica ce fel de produse media pot fi promovate și cum are loc marketingul de conținut pe rețelele sociale.
Întâlnirea va avea loc pe 19 martie 2019, între 18:00 – 20:00, în sala de studii a Școlii de Studii Avansate în Jurnalism, Chișinău, str. Veronica Micle 1/1, et. 2.
Vă rugăm să vă înregistrați din timp, completând acest formular. CJI va selecta participanții în funcție de numărul locurilor disponibile.
Horea Salajan este un expert în media și producător de conținut care a lucrat pe cinci continente în douăzeci de țări. Originar din Cluj-Napoca și școlit de BBC, expertul a lansat prima redacție de știri locale a Pro TV-ului, în 1996, la Cluj. În prezent, lucrează în cadrul mai multor proiecte în Moldova, Ucraina, Mongolia și ASEAN pentru Internews, Chemonics Internațional, Mongolian National Broadcaster și Amazing Productions.
Evenimentul face parte dintr-o serie de întâlniri dintre jurnaliști și dezvoltatori IT sau experți media, organizate de Centrul pentru Jurnalism Independent în cadrul proiectului „Presa în sprijinul democrației, incluziunii și responsabilității în Moldova” (MEDIA-M), finanțat de USAID și implementat de Internews. Scopul acestora este de a facilita interacțiunea dintre jurnaliști și consumatorii de media, prin intermediul inovațiilor.