Condițiile de participare pentru elevii de la treapta primară
- La concurs pot participa elevii care învață, au învățat disciplina opțională Educație pentru media sau sunt interesați de acest domeniu;
- Aceștia trebuie să filmeze și să monteze un reportaj video având drept temă subiectele abordate în cadrul lecțiilor de Educație pentru media;
- Reportajele pot fi pregătite de un singur elev sau de o echipă, iar durata reportajului nu trebuie să depășească 1 minut.
Participanții la concurs vor expedia pe adresa de email: info@ijc.md, până la data de 25 octombrie 2019:
2. Titlul reportajului;
3. Informații despre autor/-i: numele, prenumele, instituția în care învață, clasa;
4. Acordul prin care este permisă publicarea materialului.
Provocăm elevii din clasele gimnaziale și de liceu să-și pună la încercare creativitatea și să creeze colaje pe subiectul siguranței online. Materialele pot aborda următoarele teme: setarea parolelor sigure, plasarea informațiilor confidențiale pe rețele sociale, furtul de identitate, șantaj și pericolul extorcărilor online etc. Acestea pot fi prezentate în formă de imagini editate, cu emoticoane sau text, meme-uri, gif-uri sau alte formate.
- La concurs pot participa elevii care învață, au învățat disciplina opțională Educație pentru media sau sunt interesați de domeniu;
- Înscrierea are loc în baza unui colaj plasat pe rețele sociale cu hashtag-urile #SEM2019 #educatiemedia #cji #dwa și transmis la adresa info@ijc.md până la data de 25 octombrie 2019, cu indicarea titlului, numelui autorului/autoarei, instituției de învățământ și clasei în care învață. De asemenea, elevii trebuie să-și exprime acordul pentru ca CJI să publice materialul;
- Materialul trebuie să reprezinte munca și ingeniozitatea elevului/-ei și să nu fie un plagiat.
Concursul este organizat de CJI în cadrul proiectului „Consolidarea libertății de opinie în Republica Moldova”, implementat de CJI, cu susținerea Deutsche Welle Akademie și finanțat de Ministerul Federal pentru Cooperare Economică și Dezvoltare din Germania.