You are here

Pe piața media a apărut o nouă publicație: Revista ”Cronica”

01 June 2016
2447 reads
Presa scrisă din Moldova s-a extins, recent, cu un nou produs mediatic – Revista ”Cronica”. Potrivit conducerii redacției, publicația va fi una generalistă, urmând să apară săptămânal și să fie difuzată într-un tiraj de 45 de mii de exemplare. În spatele publicației nu s-ar afla vreun partid politic sau holding de business, existența ei  fiind întreținută din publicitate și vânzări. Prețul unui exemplar de revistă este de 10 lei.

Contactat de Media Azi, redactorul șef, Virgil Zagaievschi, ne-a informat că în ”Cronica” vor fi abordate subiecte din domeniul social, cultural, politic, integrare europeană, sport, IT  etc.  „La moment avem cinci reporteri în redacție, dar și un fel de subredacții, corespondenți din toate zonele care lucrează pe contract de autor. Ne dorim să intrăm în ritm săptămânal, la început ne-am luat mai mult timp, pentru că abia ne lansăm și abia ne construim propria rețea de distribuție ”, a precizat Virgil Zagaievschi .

Totodată, el susține că în spatele revistei nu stă niciun partid politic sau vre-un holding de business. ”Totul se ține pe mijloacele proprii. O presă poate fi liberă doar dacă trăiește din propriile vânzări și din publicitate. Evident, vor fi salutate și sponsorizările, dar numai cele dezinteresate”, a adăugat redactorul-șef al ”Cronicii”.

Printre colaboratori, se regăsesc jurnaliști cu experiență în mass-media -  Angela Aramă, Arcadie Gherasim, Viorel Pahomi etc.  

Revista apare în format de 24 de pagini, dintre care 16 color și poate fi procurată la chioșc, la sediile oficiilor poștale din țară, dar și prin intermediul propriei rețele de distribuție a redacției. Primul număr a fost tipărit pe 21 aprilie, iar miercuri, 1 iunie, a apărut ce-l de-al doilea număr de ”Cronica”.
 
Sursa foto: facebook cronica