Eşti aici

BATI: Cum sunt studiate și utilizate datele despre audiență

23 Aprilie 2018
2193 de afişări
Mulți au auzit despre Biroul pentru auditul tirajelor și internetului (BATI), dar puțini știu cum funcționează această organizație și ce intră în competențele sale. Jurnalistul Vladimir Thorik a discutat în emisiunea Media Azi cu directorul BATI, Stanislav Popov, și vine cu o informație complexă în acest sens.

Aflați unde preferă să-și facă reclamă agenții economici și de ce aceștia nu se dezic de presa scrisă, în pofida faptului că tirajele ziarelor și revistelor este în scădere.

Aflați, de asemenea, ce date referitor la audiență studiază BATI, ce metodologie aplică în activitatea sa și câte instituții media participă la evaluări. La fel, vedeți ce criterii sunt luate în considerare la stabilirea profilului social-demografic al consumatorului de media și cine poate utiliza datele BATI.

________________________
Emisiunea „Media Azi” este realizată de Centrul pentru Jurnalism Independent. Prin intermediul ei, ne propunem să scoatem în prim-plan problemele cu care se confruntă în prezent jurnaliștii din media autohtone și să identificăm soluții pentru ele. Emisiunea poate fi vizionată pe portalurile www.moldova-azi.md, Media-azi.md și Mediacritica și pe canalul Youtube al CJI.
Emisiunea este realizată cu sprijinul financiar al Agenției Suedeze pentru Dezvoltare și Cooperare Internațională, prin intermediul Ambasadei Suediei la Chișinău.