Responsabilități principale:
Asigurarea managementului eficient al organizației;
Scrierea și administrarea proiectelor reieșind din scopurile statutare ale organizației;
Dezvoltarea, menținerea și consolidarea relațiilor pe termen lung cu partenerii și finanțatorii;
Asigurarea comunicării cu mass-media, pentru promovarea activităților organizației;
Reprezentarea Centrului la diverse evenimente naționale și internaționale.
Calificări și competențe:
Experiență în mass-media/management/gestionarea organizațiilor non-profit;
Experiență de fundraising, elaborare și administrare a proiectelor;
Abilități de comunicare, advocacy şi gestionare eficientă a timpului;
Studii universitare;
Cunoașterea limbilor romană, engleză, rusă.
Cunoașterea calculatorului și a programelor de bază;
Persoanele interesate vor trimite până pe 19 ianuarie, ora 18:00, un Curriculum Vitae, o scrisoare de intenție și o scrisoare de recomandare la adresa electronică: ngogu@ijc.md. Dosarele pot fi aduse și la sediul CJI: str. Şciusev 53, Chișinău 2012, Moldova.
Tel. (+373 22) 234 236, 21 36 52, 22 75 39; fax 22 66 81