Studiul va include date despre audiența posturilor TV și radio și a presei scrise din Republica Moldova, la nivelul localităților urbane și rurale.
Calificări necesare: compania interesată trebuie să aibă minimum trei ani de experiență în domeniul cercetărilor sociologice, în special în desfășurarea studiilor de audiență; abilități de cercetare calitativă și cantitativă; capacitatea de a întocmi rapoarte analitice.
Responsabilități
Compania selectată va urma să:
- realizeze un raport general care va include date despre audienta TV, radio și presă scrisă, la nivel urban și rural;
- să prezinte toate anexele cu datele colectate și prelucrate;
- să ofere produsul final într-un format accesibil, care va permite ulterior realizarea de modificări sau redactări, dacă va fi necesar.
Dosarul de participare trebuie să includă:
- o prezentare a organizației (CV-ul organizației), specificând experiența în prestarea serviciilor solicitate de CJI;
- descrierea metodologiei de cercetare;
- calendarul activităților planificate;
- oferta financiară (prețurile indicate în ofertă sunt fixe și nu pot fi schimbate).
- experiența în domeniul cercetărilor sociologice;
- oferta financiară.
Dosarele de participare vor fi expediate la adresa: igrejdeanu@ijc.md
Informații suplimentare pot fi solicitate la nr. 0 22 21 36 52.
Persoană de contact: Ina Grejdeanu, ofițer pentru dezvoltare strategică.
Termenul-limită de prezentare a ofertelor: 18 august, 2017.
Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI) este prima organizație de media care acordă asistență jurnaliștilor şi instituțiilor media din Republica Moldova, având scopul de a contribui la consolidarea unei prese libere și viabile, prin intermediul proiectelor ce oferă instruire în domeniul jurnalismului și relațiilor cu publicul, campanii media, advocacy, cercetare și educație media.