Eşti aici

CJI angajează doi experți naționali pentru analiza legislației din domeniul publicității

24 Iunie 2016
1431 de afişări
Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI) anunță angajarea a doi experți naționali pentru evaluarea cadrului legal ce reglementează domeniul publicității și elaborarea unor recomandări pentru optimizarea legislației naționale.

 Obiectivele studiului:

• Analiza situației curente din sfera publicitară, bazată pe rapoarte relevante, date statistice, interviuri cu persoane relevante;
• Evaluarea cadrului legal autohton și raportarea acestuia la bunele practici europene;
• Analiza mecanismelor menite să asigure și să protejeze concurența loială și transparența în domeniul publicității mass-media.
• Recomandarea unor mecanisme noi, fezabile/optime, cu justificările de rigoare.
 
Criterii de selectare:

• Studii universitare în drept, jurnalism, științe politice și sociale sau alte domenii relevante;
• Experiență în elaborarea studiilor analitice și analiza legislației naționale și internaționale;
• Abilități de elaborare a metodologiilor de cercetare, scriere de rapoarte;
• Disponibilitatea de a lucra în echipă, de a analiza și comenta capitolele pregătite de cel de-al doilea co-autor (peer review);
• Deschidere și receptivitate față de comentariile critice și rescrierea anumitor capitole, în caz de necesitate.
 
Dosarul va include:

 • CV-ul cu accentuarea experienței de elaborare a studiilor și/sau analizelor;
• Conceptul studiului: structura, metodologia, lista persoanelor / instituțiilor / surselor care urmează să fie consultate la elaborarea studiului;
• Oferta financiară detaliată.
 
Dosarul va fi expediat la adresa mlu@ijc.md sau prezentat la Centrul pentru Jurnalism Independent, (Chișinău, MD-2012, str. Șciusev 53).

Termen limită – 4 iulie.
 
Informații suplimentare la numărul de telefon – 022 227 539. Persoană de contact – Zinaida Gheața, coordonatoare de programe, Departamentul Politici și Legislație Media.