Obiectivele studiului:
• Analiza situației curente din sfera publicitară, bazată pe rapoarte relevante, date statistice, interviuri cu persoane relevante;
• Evaluarea cadrului legal autohton și raportarea acestuia la bunele practici europene;
• Analiza mecanismelor menite să asigure și să protejeze concurența loială și transparența în domeniul publicității mass-media.
• Recomandarea unor mecanisme noi, fezabile/optime, cu justificările de rigoare.
Criterii de selectare:
• Studii universitare în drept, jurnalism, științe politice și sociale sau alte domenii relevante;
• Experiență în elaborarea studiilor analitice și analiza legislației naționale și internaționale;
• Abilități de elaborare a metodologiilor de cercetare, scriere de rapoarte;
• Disponibilitatea de a lucra în echipă, de a analiza și comenta capitolele pregătite de cel de-al doilea co-autor (peer review);
• Deschidere și receptivitate față de comentariile critice și rescrierea anumitor capitole, în caz de necesitate.
Dosarul va include:
• CV-ul cu accentuarea experienței de elaborare a studiilor și/sau analizelor;
• Conceptul studiului: structura, metodologia, lista persoanelor / instituțiilor / surselor care urmează să fie consultate la elaborarea studiului;
• Oferta financiară detaliată.
Dosarul va fi expediat la adresa mlu@ijc.md sau prezentat la Centrul pentru Jurnalism Independent, (Chișinău, MD-2012, str. Șciusev 53).
Termen limită – 4 iulie.
Informații suplimentare la numărul de telefon – 022 227 539. Persoană de contact – Zinaida Gheața, coordonatoare de programe, Departamentul Politici și Legislație Media.