Produs solicitat: spații pentru evenimentele CJI.
Domeniu: spațiu pentru instruiri, dezbateri, cluburi de presă.
Perioada: februarie – decembrie 2021. Compania selectată va asigura locația evenimentelor în funcție de activitățile și proiectele desfășurate de CJI.
Scopul general al anunțului este identificarea și selectarea celei mai bune oferte de prestare a serviciilor de organizare unui eveniment.
1. Oferta va conține următoarele:
Sala de conferințe
- capacitate de 20 de persoane, cu indicarea prețului pe oră și ziua întreagă
- capacitate de 30-40 de persoane, cu indicarea prețului pe oră și ziua întreagă
Echipament tehnic
- Calculator
- Proiector
- Boxe
- Microfon
Opțional: Specificați posibilitatea de a comanda produse alimentare de tip fourchette/business lunch și prezentați oferta pentru acestea.
Notă:
- Indicați măsurile de protecție întreprinse în vederea prevenirii răspândirii virusului COVID-19;
- Indicați posibilitatea de organizare a evenimentelor online sau hibrid;
- Spațiul trebuie să fie dotat cu: internet cu viteză bună și *accesibilitate în sală.
2. Informații despre companie:
- Descriere generală
- Referințe ale clienților
- Persoana de contact
- Adresa paginii web
- Date de contact
Dosarele depuse vor fi evaluate de către comisia de selectare după următoarele criterii:
- Experiența candidaților;
- Oferta financiară;
- Amplasarea geografică.
Doar compania selectată va fi contactată.
Ofertele pot fi depuse la adresa info@ijc.md până la data de 23 februarie 2021.
Persoana de contact: Veronica Coroi - Coordonatoare de programe, Departamentul Instruire și Asistență Media. Tel: 079254698.