11 Martie 2019
1514 afişări
Cât de realist este să crezi că presa scrisă are viitor și că tirajul unui ziar poate crește, în condițiile în care toată lumea stă pe Internet? Ziarul de Gardă (ZdG) a demonstrat că se poate: anul curent, publicația a reușit să-și mărească cercul de cititori cu aproximativ 1000 de abonați. Despre modalitățile de atragere a noilor cititori, inclusiv prin intermediul rețelelor de socializare, discută în emisiunea Media Azi jurnalistul Ivan Sveatcenko și redactoarea-șefă a ZdG, Aneta Grosu.
Aflați din emisiune ce campanii de abonare pot fi desfășurate pe Internet și cum poate contribui la creșterea tirajului o politică redacțională flexibilă de prețuri.
La fel, vedeți cum reușește să supraviețuiască o publicație în condițiile când Poșta Moldovei deține monopolul în distribuirea presei scrise, iar statul nu se implică și nu acordă redacțiilor niciun fel de sprijin.
___________________________________
Emisiunea poate fi vizionată pe portalurile www.moldova-azi.md, www.media-azi.md și www.mediacritica.md și pe canalul Youtube al CJI.
Emisiunea Media Azi este realizată în cadrul proiectului MEDIA-M, implementat de Internews cu sprijinul financiar al Agenției Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională (USAID).
Conținutul acestei ediții ține de responsabilitatea Centrului pentru Jurnalism Independent și nu reflectă în mod necesar viziunea USAID sau a Guvernului Statelor Unite.
Emisiunea Media Azi este realizată în cadrul proiectului MEDIA-M, implementat de Internews cu sprijinul financiar al Agenției Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională (USAID).
Conținutul acestei ediții ține de responsabilitatea Centrului pentru Jurnalism Independent și nu reflectă în mod necesar viziunea USAID sau a Guvernului Statelor Unite.