Eşti aici

INVITAȚIE: Cum să menții o audiență de un milion de cititori pe lună? Experiența portalului «Бумага» din Sankt Petersburg, relatată de Kirill Artemenko

04 Martie 2020
1490 de afişări

Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI) invită jurnaliștii din Republica Moldova la o nouă discuție informală pe data de 12 martie 2020. De această dată, invitatul nostru este Kirill Artemenko, directorul general al companiei media «Бумага» (www.paperpaper.ru) din Sankt Petersburg, Rusia.

Compania «Бумага» este deținătoarea portalului online independent cu același nume, care are o audiență de peste 1 milion de cititori pe lună. De asemenea, compania difuzează podcasturi, buletine electronice tematice gratuite și contra-cost, organizează evenimente pentru cititori, desfășoară cercetări sociologice și de marketing.

Kirill Artemenko este unul dintre cofondatorii «Бумага», instituție creată în 2012. Anterior, el a lucrat în calitate de reporter la diverse instituții media din Rusia. Este absolvent al Universității de Stat din Sankt Petersburg (Licență în Jurnalism), al Universităţii de tehnologia informaţiilor, mecanică şi optică (Diplomă de master în domeniul Antreprenoriatului Tehnologic), precum și absolvent al programului Future Mediamanagement al Școlii Economice din Stockholm, filiala din Riga.

Kirill Artemenko își va împărtăși experiența privind gestionarea companiei «Бумага» în cadrul întâlnirii informale care va avea loc joi, 12 martie 2020, între 18:00-20:00, în incinta Media Hub Moldova, Chișinău, str. Veronica Micle 1/1, et. 2. Discuțiile vor avea loc în limba rusă.

Jurnaliștii interesați sunt rugați să se înregistreze din timp, completând acest formular. CJI va selecta participanții în funcție de numărul de locuri disponibile.
 
Acest eveniment este parte a proiectului „Presa în sprijinul democrației, incluziunii și responsabilității în Moldova” (MEDIA-M), finanțat de USAID și UK Aid și implementat de Internews în Moldova, care are ca scop promovarea dezvoltării mass-media independente și profesioniste, și crearea unui sector media mai rezistent la presiunile politice și economice.