Misiunea CJI este de a facilita dezvoltarea unei societăți informaționale prin consolidarea unei prese libere și viabile, inclusiv new media, prin intermediul proiectelor ce oferă educație în domeniul jurnalismului și relații cu publicul, campanii de media advocacy, cercetare, media literacy și produse jurnalistice nonprofit.
Produs solicitat: spații pentru evenimentele CJI.
Domeniu: spațiu pentru instruiri, dezbateri, cluburi de presă.
Perioada: ianuarie – decembrie 2018. Compania selectată va asigura locația evenimentelor în funcție de activitățile și proiectele desfășurate de CJI.
Scopul general al anunțului este identificarea și selectarea celei mai bune oferte de prestare a serviciilor de organizare unui eveniment.
Oferta va conține următoarele:
- Sala de conferințe
- capacitate de 20 de persoane
- capacitate de 30-40 de persoane
- Calculator
- Proiector
- Boxe
- Microfon
Specificați posibilitatea de a comanda produse alimentare de tip fourchette/ business lunch.
Notă:
Spațiul trebuie să fie dotat cu:
Internet cu viteză bună
*Accesibilitate în sală
2. Informații despre companie:
- Descriere generală.
- Referințe ale clienților.
- Persoana de contact.
- Adresa paginii web.
- Date de contact.
Dosarele depuse vor fi evaluate de către comisia de selectare după următoarele criterii:
Experiența candidaților;
Oferta financiară.
Amplasarea geografică.
Doar compania selectată va fi contactată.
Ofertele pot fi depuse la adresa info@ijc.md până la data de 1 februarie, 2018.
Pentru detalii: 0 22 21 36 52, Liliana Croitor, coordonatoare de programe.