Potrivit sondajului, aproximativ 70% din respondenți privesc în fiecare zi posturile tv, inclusiv online. Pe locul doi se situează internetul, cu 50% din respondenți. Radioul se află pe locul trei în acest clasament cu un scor de circa 28%. Ziarele și cărțile (inclusiv online) sunt citite în fiecare zi de circa 7% din respondenți.
După gradul de importanță pe care cetățenii îl acordă surselor mass-media, televiziunea a acumulat 56%. Internetul este important în primul rând pentru 27%, radioul pentru 5%, iar ziarele pentru circa 2% din respondenți. La fel, în topul surselor de informare care se bucură de cea mai mare încredere se află televiziunea (cu un scor de circa 50%), urmată de internet, cu aproape 23% și radio - circa 5%. În ziare au încredere aproape 2%.
Intervievații au răspuns și din ce surse de obicei se informează despre evenimentele interne și externe. Astfel, aproape 60% dintre respondenți au menționat în acest sens emisiunile TV și radio autohtone, iar circa 40% - emisiunile TV și radio rusești. De pe Internet se informează circa 22% și de pe rețelele de socializare - 16%. Televiziunile românești (europene) sunt o sursă de informare pentru 14% dintre respondenți. Aproximativ 7% se informează din ziarele și revistele moldovenești, iar 3% din cele rusești.
În topul celor mai urmărite posturi TV se află PRIME TV, cu aproape 60%, urmat de Moldova 1, cu circa 40%, și Jurnal TV, cu aproximativ 28%. RTR Moldova a acumulat 23%, PRO TV - 21,5%, Publika TV - 19,5%, NTV Moldova - 18,5%, Canal 2 - 12%, Canal 3 -11,8%, TV8 - 4,5%, N4 - 3,3%. Euro TV și TVR Moldova sunt privite fiecare în parte de către 1,4% din respondenți.
Cercetarea a fost efectuată de către Centrul de Investigații Sociologice și Marketing „CBS-AXA”, în perioada 18 noiembrie - 5 decembrie 2017. În total au fost intervievate 1113 de persoane cu vârstă de 18 ani și mai mult.