Multimedia este doar online
Proiectele multimedia nu pot exista în afara spațiului online. Un punct esențial în astfel de materiale îl reprezintă posibilitatea de a interacționa, de exemplu, apăsând pe butonul video sau pe o fotografie. Cu ziarele nu putem să „interacționăm” în acest mod, poate doar pe viitor, când vor apărea ziare speciale, cu conținut multimedia (video).
Cum alegem elementele pentru multimedia
Este foarte importat că conținutul unui material multimedia să îmbine diferite forme. Însă un proiect multimedia cap-coadă poate fi numit doar acela care relatează o istorie. Textul trebuie să treacă foarte lent în formatul foto, formatul foto în formatul video ș.a.m.d, pentru că la final să avem o poveste completă. Fiecare element al povestirii ar putea fi publicat separat, de exemplu, pe rețele de socializare, un time-line sau un video. Însă nu uitați că toate la un loc trebuie să relateze o singură istorie.
Nu vă așteptați la vizualizări imediate
Nu trebuie să comparăm vizualizările unor story-telling cu cele ale știrilor curente, care se consumă într-o zi - două, deși aduc și vizualizări mari. Dar la materialele mari, cum ar fi story-telling multimedia, cititorii se întorc de mai multe ori – să continuă lectura sau să recitească.
Am observat acest lucru, când am analizat statisticile. Mai mult, persoanele, cărora le plac articolele lungi, comunică mai mult și sunt dispuse să-și împărtășească cu alții impresiile de pe urma lecturii, deci, să aducă noi cititori.