În total, volumul vânzărilor serviciilor TV (prin rețele de cablu și IPTV) contra plată a crescut, comparativ cu perioada similară a anului 2019, cu 4,4 milioane lei (10,8%), ajungând la 45,5 milioane de lei, iar numărul total de abonați s-a majorat, față de sfârșitul anului 2019, cu 11,7 mii (3,5%) și a constituit 347,2 mii de persoane.
Totodată, numărul abonaților la serviciile TV prin Internet s-a extins cu 11%, ajungând la 201,1 mii de persoane, iar baza de abonați la rețele prin cablu a scăzut cu 5,7%, fiind puțin peste 146 de mii.
Potrivit Agenției, majoritatea abonaților utilizează rețelele IPTV, iar un număr mai mic – rețelele prin cablu. Aceleași date arată că ponderea abonaților care recepționau semnalul TV în format digital a ajuns la aproape 78%, iar ponderea celor care au optat pentru semnalul în format analogic a scăzut până la 22%.
Potrivit ANRCETI, în perioada de raportare, cotele de piață ale furnizorilor de servicii TV contra plată, în funcție de cifra de afaceri, s-au repartizat în felul următor: Moldtelecom - 34%, TV BOX (StarNet) – 33%, Orange Moldova – 5%, cota cumulativă a celorlalți furnizori a fost de 28%.
Sursa foto: smarttvapp.ru