Astfel, de la TV se informează des şi foarte des 79% dintre respondenţi. Cele mai vizionate posturi de către participanţii la sondaj sunt Pro TV (24%), Jurnal TV (22%), Prime TV (18%) şi Moldova 1 (15%).
Cele mai cotate emisiuni de dezbateri televizate sunt considerate „Moldova în direct” (Moldova 1) şi „În Profunzime” (Pro TV) cu câte 22%, urmate de „Fabrika” (Publika TV) – 17% şi „Politica” (TV 7) – 12%.
56% dintre participanţii la sondaj au declarat că se informează des şi foarte des din Internet, iar cele mai accesate portaluri de ştiri sunt protv.md (32%), publika.md (15%), unimedia.md (14%) şi jurnal.md (13%).
De la radio se informează 38% dintre respondenţi. Cele mai ascultate ştiri sunt cele de la postul naţional Radio Moldova (24%), Pro FM (20%) şi de la Radio Noroc (16%).
Fiecare al patrulea participant la sondaj a declarat că se informează în mare parte din ziare, iar cele mai citite sunt „Komsomoliskaia Pravda” (20%), „Jurnal de Chişinău” (18%), „Timpul” (17%) şi „Adevărul” (14%).
Sondajul a fost realizat în perioada 26 mai - 10 iunie 2014 pe un eşantion de 1.100 de persoane, marja de eroare estimată de organizatori fiind de 3%.
Sursa foto: http://i.dawn.com