Eşti aici

Moldovenii continuă să se informeze cel mai des de la TV şi din Internet

25 Iunie 2014
2723 de afişări
Populaţia Republicii Moldova se informează cel mai mult de la televizor şi din Internet, potrivit unui sondaj de opinie publicat, marţi, 24 iunie curent, de Centrul de Cercetări Sociologice din Moldova.

Astfel, de la TV se informează des şi foarte des 79% dintre respondenţi. Cele mai vizionate posturi de către participanţii la sondaj sunt Pro TV (24%), Jurnal TV (22%), Prime TV (18%) şi Moldova 1 (15%).

Cele mai cotate emisiuni de dezbateri televizate sunt considerate „Moldova în direct” (Moldova 1) şi „În Profunzime” (Pro TV) cu câte 22%, urmate de „Fabrika” (Publika TV) – 17% şi „Politica” (TV 7) – 12%.

56% dintre participanţii la sondaj au declarat că se informează des şi foarte des din Internet, iar cele mai accesate portaluri de ştiri sunt protv.md (32%), publika.md (15%), unimedia.md (14%) şi jurnal.md (13%).

De la radio se informează 38% dintre respondenţi. Cele mai ascultate ştiri sunt cele de la postul naţional Radio Moldova (24%), Pro FM (20%) şi de la Radio Noroc (16%).

Fiecare al patrulea participant la sondaj a declarat că se informează în mare parte din ziare, iar cele mai citite sunt „Komsomoliskaia Pravda” (20%), „Jurnal de Chişinău” (18%), „Timpul” (17%) şi „Adevărul” (14%).

Sondajul a fost realizat în perioada 26 mai - 10 iunie 2014 pe un eşantion de 1.100 de persoane, marja de eroare estimată de organizatori fiind de 3%.

Sursa foto: http://i.dawn.com