Eşti aici

CCA susține o campanie pentru protecția copiilor în mediul online

17 Septembrie 2013
1866 de afişări

Consiliul Coordonator al Audiovizualului (CCA) a examinat, în ședința de săptămâna trecută, mai multe cereri de susținere ale unor campanii sociale inițiate fie de instituții de stat, fie de organizații internaționale sau ONG-uri, se arată într-un comunicat de presă al instituției.

Contactată de Media Azi, secretarul CCA Dorina Curnic a precizat că au fost aprobate patru campanii sociale cu spoturile video aferente, pe diferite teme.

Prima campanie este „Promovarea unui internet mai sigur pentru copiii din Republica Moldova” inițiată de Organizația Națiunilor Unite (ONU) pentru Combaterea Drogurilor și a Criminalității, Ministerul Educației, Ministerul Afacerilor Interne, Comitetul Naţional pentru Combaterea Traficului de Fiinţe Umane și Asociația Internațională "La Strada".

Campania a început în luna iunie și se va derula până în decembrie, fiind promvovată prin spotul video „Eşti sigur cu cine vorbeşte copilul tău online?”, a precizat Dorina Curnic. CCA a recomandat radiodifuzorilor autohtoni să difuzeze acest spot la orele de maximă audiență. De asemenea, realizatorii proiectului au creat portalul www.siguronline.md, unde copiii și părinții lor pot citi informații despre siguranța pe internet și pot lua legătura cu specialiști pentru sfaturi.

Celelalte campanii sunt legate de reabilitarea râului Bîc (inițiată de Centrul Național de Mediu), promovarea inovațiilor și cercetării prin mediatizarea expoziției INFOINVENT (Agenția de Stat pentru Proprietate Intelectuală, Academia de Științe, Agenția pentru Inovare și Transfer Tehnologic) și promovarea Zilei Naționale a Vinului și a susținerii produselor Republicii Moldova pe piața internațională (Ministerul Agriculturii și Industriei Alimentare, Asociația Producătorilor și Exportatorilor de Vinuri, Ghilda Vinurilor Moldovenești). CCA a recomandat televiziunilor, site-urilor de știti și posturilor radio să promoveze spoturile audio și video ale acestor campanii.