
Potrivit anunțului, dosarul trebuie să cuprindă cererea de participare la concurs, adresată Consiliului de Observatori; copia buletinului de identitate; cazierul juridic; CV-ul candidatului; copia diplomei de studii superioare; copia carnetului de muncă.
Pentru a fi compatibili cu postul scos la concurs, candidații nu trebuie să fie membri ai unui organ de conducere sau angajați, parteneri, acționari, proprietari ai unor televiziuni private; membri de partid sau ai unor organizații politice; membri ai Guvernului, deputați; membri ai Consiliului Coordonator al Audiovizualului; membri ai Consiliului de Observatori al IPNA Compania „Teleradio-Moldova” și nu trebuie să dețină alte funcții remunerate în afara IPNA Compania „Teleradio-Moldova”.
Totodată, participanții la concurs trebuie să prezinte un proiect de intenție privind gestionarea-dezvoltarea televiziunii publice în perioada 2017-2022 (în volum maxim de cinci pagini, Times New Roman, font 14, interval 1,5). Alte rigori ar fi: să posede experiență managerială; să aibă studii superioare; să fie cetățeni ai Republicii Moldova; să cunoască limba de stat a Republicii Moldova; să posede experiență de 7 ani de activitate în mass-media, inclusiv 3 ani de activitate în televiziune.
Documentele urmează să fie expediate fie în formă electronică, pe adresa secretarco@gmail.com, fie în formă scrisă, pe adresa mun. Chişinău, str. Mioriţa 1, Casa Radio, et. 5, bir. 505.