Eşti aici

Doi furnizori de servicii de televiziune din Canada au decis să întrerupă difuzarea canalului de ştiri rusesc RT

28 Februarie 2022
525 de afişări
Grupurile Bell şi Rogers, furnizori importanţi de servicii de televiziune din Canada, au decis să înceteze difuzarea canalului de ştiri rusesc RT (fostul Russia Today), a anunţat, pe 27 februare, guvernul condus de premierul Justin Trudeau, scrie Agerpres.ro cu referire la AFP.

„Din 2014, Rusia duce un război în Ucraina şi un război informaţional în întreaga lume. RT este braţul propagandei regimului Putin care răspândeşte dezinformarea. Nu îşi are locul aici", a scris pe Twitter ministrul canadian al patrimoniului, Pablo Rodriguez.

Canalul RT continuă să fie difuzat în Canada de alte canale secundare iar ministrul, un apropiat al premierului Justin Trudeau, a indicat pe Twitter că „va comunica mai multe foarte curând".

Lansat în 2005 sub denumirea Russia Today, acest canal finanţat de statul rus s-a răspândit prin radiodifuzori şi site-uri web în mai multe limbi, printre care engleză, franceză, spaniolă, germană şi arabă.

Sursa foto: Dado Ruvic / Reuters