Eşti aici

Publicitatea electorală la radio: cât vor plăti concurenții pentru a fi auziți în eter de către cetățeni

11 Iunie 2021
1285 de afişări
Radio Noroc și Vocea Basarabiei sunt posturile de radio care, similar prezidențialelor din 2020, au anunțat cele mai mari prețuri pentru difuzarea publicității electorale în campania pentru alegerile parlamentare anticipate din 11 iulie, potrivit datelor publicate pe site-ul Consiliului Audiovizualului. Pe locul trei de această dată s-a clasat Hit FM, poziție ocupată anul trecut de Poli Disc – Novoie Radio.

Prețurile afișate de furnizorii de servicii de radio pentru reclama în campania electorală sunt mai mici față de cele pe care le solicită majoritatea televiziunilor. Cea mai scumpă reclamă se atestă la Radio Noroc, care a stabilit o taxă de circa 115 euro pentru un minut, potrivit declarației privind politica editorială pentru campania electorală la alegerile parlamentare anticipate din iulie. Urmează Vocea Basarabiei și Hit FM cu câte 70 de euro per minut.

60 de euro pentru un minut de reclamă este taxa pe care au anunțat-o posturile Radio 7 și Radio Moldova Actualități. La Retro FM, concurenții electorali vor trebui să plătească 55 de euro per minut, pentru a fi auziți de radioascultători, iar la Radio Orhei FM - circa 50 de euro.

Postul de radio Poli Disc – Novoie Radio, care anul trecut ocupa locul trei în clasamentul furnizorilor după preț, solicită acum 44 de euro pentru difuzarea unui minut de publicitate electorală. La radio Dor, concurenții trebuie să achite circa 42 de euro. 

Pe undele Jurnal FM, candidații ar putea fi auziți în calupurile de publicitate electorală cu 36 de euro per minut, iar la Europa Plus Moldova – cu 35 de euro.

Între 28 de euro și 23 de euro sunt ofertele prezentate de Radio Chișinău, postul public Radio Moldova Tineret, Autoradio și Radio Aquarelle.

Furnizorii de servicii media de radiodifuziune sonoră Radio Zum, Radio One, Publika FM, Like FM – Russkoie Radio, Maestro FM, Muz FM solicită câte 20 de euro pentru timpul de emisie oferit publicității electorale. Euronova FM cere 21 de euro, iar Drochia FM și Radio MD - în jur de 19 euro pentru un minut de reclamă electorală.

Ofertele de la 16 până 9 euro se regăsesc la Art FM, Radio 911, Radio Media, Radio Prim, Bas Fm, Pro 100 Radio, Radio Albena, Bugeac FM, postul public de radio din UTA Găgăuzia GRT FM și Radio Soroca.

Citiți și: ​Publicitatea electorală la TV. Care posturi solicită cel mai mult pentru promovarea concurenților

Sursa foto:lafamiliafm.com